LKQ lanceert samen met Europ Assistance nieuwe serviceformulein het Qualitygarage-netwerk
LKQ en Europ Assistance slaan de handen in elkaar om onafhankelijke garages verder te ondersteunen. Qualitygarages bieden vanaf nu een mobiliteitsbijstand aan en bieden daarmee een service op dealerniveau.

Qualitygarage Service Assistance wordt gratis aan particuliere klanten aangeboden bij een jaarlijks auto-onderhoud. Bij minimum één onderhoud per 12 maanden, beschikt de eigenaar van de wagen gedurende de volgende 364 dagen over een mobiliteitsbijstand bij autopech in België en het buitenland.
“Bij Qualitygarage ondersteunen we de onafhankelijke garage op basis van 4 pijlers; Techniek, Marketing, Partners en Mobiliteitsoplossingen. We vinden het dan ook belangrijk om onze conceptgarages te ondersteunen in hun klantenservice. Qualitygarage Service Assistance verbetert de klantbeleving en versterkt de relatie tussen de werkplaats en bestuurder van de wagen.”, vertelt Nicolas Soreille, Head of Workshop Concepts Belux.
Na de introductie van deze mobiliteitsbijstand bij Qualitygarage, spreekt David Colantonio, Regional Head of Workshops Concepts & Channel Management, zijn ambities uit om dit in de toekomst ook naar andere garageconcepten uit het portfolio uit te breiden.
“LKQ wil de onafhankelijke automotive professional zo goed mogelijk ondersteunen en bijstaan in de sterk veranderende aftermarket. Dankzij Qualitygarage Service Assistance kunnen onafhankelijke garages een extra service aanbieden aan particuliere klanten en onderscheiden ze zich zo als multimerk dealer.”, vertelt David Colantonio.
De algemene voorwaarden van Qualitygarage Service Assistance zijn te vinden op qualitygarage.be