Ludivine Gloria benoemd tot Marketing Manager Frankrijk & Benelux voor ZF Aftermarket
Ludivine Gloria is benoemd tot Marketing Manager Frankrijk en Benelux voor ZF Aftermarket. In deze functie zal zij de Operationele Marketing en Communicatie voor de Independent Aftermarket (IAM) leiden. Ludivine trad afgelopen september in dienst bij bij ZF en is verbonden aan de Europese marketingafdeling van ZF Aftermarket.

Ludivine Gloria, de nieuwe Marketing Manager van ZF Aftermarket voor Frankrijk, België, Nederland en Luxemburg, is verantwoordelijk voor het ontplooien van de marketingacties van de groep en het bepalen van de strategie voor de markten waarvoor zij verantwoordelijk is. Samen met haar team is zij verantwoordelijk voor de lichte voertuigen (LV) activiteit voor de IAM (Independent Aftermarket) markt van ZF Aftermarket. In deze hoedanigheid leidt zij de marketingacties gericht op de distributeurs van lichte auto-onderdelen voor de merken Lemförder, Sachs en TRW. Haar doel is ook om meer ondersteuning te bieden aan distributeurs en autoreparatiebedrijven, met name op het gebied van digitale marketing.
Ludivine Gloria is 39 jaar en bracht een groot deel van haar carrière door in de automobielsector. Na de functies van Product Manager en Category Manager bij Midas te hebben bekleed, ging ze gedurende zeven jaar bij Oscaro aan de slag. Daar kreeg zij functies met verantwoordelijkheid die haar ertoe brachten om, met haar team van negen personen, de Product- en Prijsstrategie voor België, Frankrijk en Spanje te beheren.
Haar ervaring in de wereld van start-ups, waaronder recentelijk Nestor Paris (Elior-groep) en Carwow, heeft haar een grotere expertise gegeven in een sterk gedigitaliseerde sector waar wendbaarheid een garantie is voor succes.