NRF vernieuwt totale huisstijl
NRF staat bekend om het vervaardigen van hoogwaardige koeloplossingen. NRF groeit snel en ze ontwikkelen zich zelfs verder dan koeling. Tegenwoordig bedienen ze klanten in meer dan 80 landen wereldwijd.

Om hun merk te versterken en klaar te zijn voor de toekomst, blijft NRF innoveren. Onlangs lanceerde NRF hun nieuwe gemoderniseerde logo. En vanaf vandaag vernieuwen ze hun volledige huisstijl.
NRF ontwikkelt zich verder dan koeling. De laatst geïntroduceerde productgroep zijn uitlaatgastemperatuursensoren. En in de nabije toekomst zal NRF hun aftermarket-assortiment zelfs nog verder uitbreiden.
De oude slogan "The art of cooling" paste niet meer bij de huidige groei en ontwikkeling. De focus bij NRF ligt op het samenvoegen van twee belangrijke elementen, mensen en producten. Dit gegeven resulteert in hun nieuwe slogan;
NRF - EMPOWERING PERFORMANCE
https://www.empoweringperformance.eu/
