Delphi breidt remmenmarkt in Benelux via samenwerking met Porza
- innekedc
- 6 dagen geleden
- 1 minuten om te lezen
PHINIA heeft via zijn merk Delphi, zijn Nederlandse partner Porza beloond, na een jaar van opmerkelijke groei, met de uitbreiding van hetDelphi-remmenassortiment. Porza zal dit vermarkten via hun online en offline kanalen in de hele Benelux.
Heeft het Delphi-remmenassortiment zich gepositioneerd als een sterk merk naar de Benelux markt. Met zijn OE-erfgoed, uitgebreide dekking van meer dan 99% van het Europese wagenpark en duidelijke productspecificaties heeft het Delphi-remmenassortiment zich positief gepositioneerd. Beschikbaarheid, technische training en marketingondersteuning helpen de Ā partners om assortiment nog beter aan de man te brengen. Het succes in de Benelux gaat dus niet alleen om cijfers, maar ook om hoe samenwerking potentieel kan ontsluiten. Zoals Ahmad Joshan, Managing Director bij Porza, zei: "Delphi gaf ons niet alleen een product, maar een complete oplossing: kwaliteitsremmen, training en een sterk partnerschap. Hierdoor konden we ons snel vestigen in een concurrerende markt. Onze klanten vertrouwen het merk Delphi en dat maakt het verschil." Voor Delphi is deze samenwerking een duidelijk voorbeeld van hoe klantgerichtheid duurzame groei stimuleert. Laurent Sijs,Ā legt uit: "Het succes van Porza is het beste voorbeeld van wat er gebeurt als we de technologie van Delphi combineren met de marktkennis van een partner. Dit is een duidelijk voorbeeld van een samenwerking die verder gaat dan cijfers, maar die in de loop der jaren is opgebouwd dankzij een relatie van vertrouwen, ondersteuning en het vieren van successen.











Opmerkingen