Topkwaliteit sinds 1888: Nu met een nieuwe uitstraling. woensdag 3 oktober 2018

Ter gelegenheid van het jubileumjaar heeft Glasurit, het premium lakmerk van BASF, de etiketten van het volledige productassortiment een nieuwe uitstraling gegeven. In het jaar waarin Glasurit met trots terugkijkt op 130 jaar geschiedenis in lak wordt van alle producten het ontwerp van de verpakking opgefrist.

De nieuwe etiketten geven gebruikers in één oogopslag alle relevante informatie. Zo is de lettergrootte van het productnummer en de naam van het product vergroot en bovendien in zowel Duits als Engels opgenomen. Daaronder vinden gebruikers de EAN-code van het land van productie en – wanneer een product voldoet aan de VOC-regelgeving – een VOC-symbool. Bovendien staat op iedere verpakking een cirkel in het zwart, rood en goud. Deze geeft aan dat het gaat om een Duits kwaliteitsproduct, gebaseerd op vele jaren van ervaring en traditie sinds 1888.

Het nieuwe verpakkingsontwerp sluit aan bij de nieuwe huisstijl van het merk Glasurit, die na tien jaar wordt opgefrist. Ondanks alle veranderingen blijft veel hetzelfde – informatie op de achterkant is bijvoorbeeld ongewijzigd en ook verandert er niets in de kleurcodering die gebruikers helpt om snel onderscheid te maken tussen verschillende productlijnen en toepassingsgebieden. Vanzelfsprekend blijft de wereldwijd gewaardeerde productkwaliteit onveranderd.

 

In de categorie: Nieuws.